dijous, de setembre 24, 2009

HOLA MEDUSES!!!!

Hola Meduses!!! Què tal? Encara que sembli impossible us trobo a faltar jijijiji!!! suposo que ara gaudint del dia de festa!!! Espero que demà arribi el meu substitut o substituta i que entre tots l'ajudeu molt.
Jo estic aquí a casa passant la meva última nit de soltera jijijiji!!! Bé, si puc el dissabte o el diumenge us enviaré una foto del casament!!! Volia tornar a dir-vos que sou fantàstics nens i famílies i que els dos regals que m'heu fet són genials tant els banys àrabs, que ens han encantat tant a mi com a la Sandra, ens aniran genial després del cansament del casament, com el recull de dibuixos que m'heu fet vosaltres meduses sou ESTUPENDUSSSSSSSSSSSS!!!!.

Us estimo molt.
Marta

4 comentaris:

Anònim ha dit...

YUPI SOM LES MEDUSES!!!!
Hola companys i Marta per fi ja tenim nom.
Marta,ens presentaras la Sandra? que tingueu uns dies fabulosos i espero que disfruteu de la boda com jo a la boda dels meus pares.
Petons
Anna

Anònim ha dit...

Ah!! m'encanta l'encapçalament de les maduses.
Anna

Anònim ha dit...

Hola ex salamandres.He escoltat que
ja teniu nom...
MMMEEEDDDUUUSSSEEESSS.
Paula Vidal.

Anònim ha dit...

Hola Marta espero que to estiguis pasant be.
Estic a casa amb una amiga que a vingut de BRASIL.

Adeu