dimarts, de setembre 08, 2009


Salamandres!!! espero que tots i totes tingueu moltíssimes ganes de tornar a l'escola i si més no de retrobar-nos i poder tornar a estar junts compartint experiències!!!Aquest nou curs serà un altre gran repte i estic segura que entre tots i totes ens en sortirem.
Espero que us animeu com ja hem dit a enviar-nos fotografies i tot allò escrit que us vingui de gust de les vostres vacances, encara hi sou a temps. Us faig arribar una fotografia dels últims dies d'agost acabant d'aprofitar les vacances i agafant els últims raigs de sol.Vaig passar uns dies aprop de l'Escala a un poblet anomenat Ullà.
Un petonet i fins molt aviat!!
Per cert Aleix Novensà i Anna he rebut les vostres postals i m'ha fet moltíssima il.lusió!!!!

7 comentaris:

guille ha dit...

Hola amics i amigues tinc unes ganes de veure-us!!!
Ha arribat un punt que ja m’avorreixo a casa.
Espero veure-us aviat .

Anònim ha dit...

Fins dilluns a tots!!!!

Anna

Anònim ha dit...

Tinc moltes ganes de veure els meus companys i companyes, perquè els trobo a faltar.

Daniel

Anònim ha dit...

Hola salamandres!!!!!!
Ahir vaig arribar d´Esterri i tinc moltes ganes de veure-us.
FINS DEMA!!!
Aleix N.

Mercè Vilaseca ha dit...

Hola Salamandres!!! Aquest curs ja no sóc a l'escola, ara treballo al Departament d'Educació però us volia desitjar un bon inici de curs a tots i totes. Encara que no fos tutora vostra vaig poder compartir moltes estones i us recordo. Repeteixo.... Molt bon curs 2009-2010. I a tú Marta, supermestra de 4rt....molt bona "reentré"

Mercè Vilaseca (tutora de 4t del curs passat)

Ainoa ha dit...

Hola amics avui he aribat a barcelona.
Estava a un poble el costat de Nabara que es diu Milagro.
Es el poble de la mare de la Tania.
Ens a combidat ami i el nil a passasr aquest pont.
Ens o hem passat dello mes be!!!!
A siguit molt divertit esta tots juns avans de comensar l´escola!


BUENO NOSALTRES ENS BALLEM DEMA.
FINS DEMA!!

Paula M. ha dit...

Hola "salamandres" sóc la PaulaM.,ja se,que no he escrit cap comentari, però ara que escric només vull dir-vos que estic molt contenta de veureus a tots i també estic contenta de que la Marta es queda amb nosaltres.
un petó i fins demà!!!!
=) =) =)
Paula Merino