dijous, de novembre 12, 2009

EXPOSEM ELS TREBALLS DE LA REPRODUCCIÓ





Abans de començar les exposicions ens organitzem i disposen de 15 minuts per acabar d'organitzar la presentació que faran cada grup pot utilitzar el material que hagi considerat interessant per fer l'exposició més entenedora , creativa....
Ara si ja estem apunt COMENCEM LES EXPOSICIONS
Finalment ahir vam acabar totes les exposicions de la reproducció i he de dir que en general van sortir molt i molt bé, alguns es van organitzar super bé i altres com ja vam valorar a la classe cal que "CARREGUIN PILES" en alguns aspectes.
El grup de l'Alba , Chanda , Paula Vidal i Laura ens van ensenyar un video de l'aquarium de Barcelona on ens explica aspectes sobre la reproducció asexual de les meduses i que volem compartir amb tots vosaltres. Us hem posat l'enllaç del youtube on podreu visionar el video.
Esperem que us agradi i que aneu aprenen amb nosaltres.



http://www.youtube.com/watch?v=PsGErBGRFqg

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Meduses!

Després d’haver llegit el comentari que ha fet la Marta sobre les exposicions he de dir que té tota la raó. I és que la majoria em vau deixar “bocabadada” amb les vostres explicacions i el material que vau presentar, heu realitzat un bon treball!! A més a més, gràcies a vosaltres, estic aprenent moltes coses sobre aquests animalons que no m’havia plantejat mai.

Ànims meduses i aprofiteu aquest blog perquè és genial!

Èrica (pràctiques)

Aleix N ha dit...

Hola meduses!
En l'enllaç del youtube on hi ha el video de l´aquarium de Barcelona, en “Videos relacionados” també hi ha el video de “ ¿cómo nacen las medusas?” que també és molt interessant; nosaltres el voliem presentar però no varem tenir temps.
Aleix N.

sintaiu ha dit...

Hola meduses soc la Sintaiu
m'agrada molt aquet blog i m'agraden molt les meduses. M'han agradat els videos.
Petons adeu meduses


sintaiu