dimecres, de maig 12, 2010

SEGONA CARTA DE LA BIMBA

Meduses ja fa dies vam rebre la segona carta de la Bimba i aquesta venia acompanyada d'un àlbum xulíssim de fotografies de la bimba i de diferents llocs del país de la Bimba... a partir d'aqui ens vam posar a treballar i us assegura families que hem treballat de valent... ja ho veureu!!!!
Us adjunto la carta perquè aneu fent boca...



"Hola nens i nenes de 4t!

Sóc la Bimba. Ja he arribat i durant uns dies estaré per l’escola visitant els nens i nens d’infantil i cicle inicial.
Com l’any passat, tot i que aquest any no ens trobem per saludar-nos jo estaré aquí pel que necessiteu i, com no, per seguir de prop el vostre treball.
Recordeu la fotografia que el curs passat us vaig enviar, on jo estava a la platja, i que vaig fer amb la càmera que em van regalar els meus amics?
Doncs aquest any he practicat molt i aprofitant que he viatjat molt per tot l’Àfrica he fet un munt de fotografies. Això sí, amb l’ajut dels meus amics en Bru Rovira i en James McBride.
Vosaltres en sabeu, de fer fotografies?
D’entre totes les coses i persones del món, a qui escolliríeu per fer-li una fotografia?.
Per què?
Fer de fotògraf ha estat una feina apassionant i els resultat ha estat increïble. De fet he pensat que seria fantàstic poder compartir amb vosaltres tot aquest treball i, com us vaig prometre que, tot i que no us vingués a visitar, us portaria un petit obsequi, he decidit deixar-vos durant tots els dies que jo estigui a la vostra escola un regal molt especial: “L’àlbum de fotos de la Bimba”.
Amb aquest àlbum podreu conèixer de més a prop molts dels paisatges, fauna, clima, costums, maneres de fer, de vestir, de relacionar-se d’alguns països de l’Àfrica.
Però, I vosaltres, què em podeu explicar del vostre país?
Tots els nens i nenes de la classe heu nascut al mateix país?.
Néixer en llocs diferents ens fa ser diferents?
De quins altres països us agradaria conèixer més coses?

Molts petons i abraçades."
BIMBA.