diumenge, de gener 24, 2010

COMENÇA LA MOTIVACIÓ

Hola meduses !!!! poc a poc anem entrant dins el món del cinema i com ja vam comentar divendres és un món molt ampli : ACTRIUS , ACTORS... DOBLATGE, FESTIVALS DE CINEMA...Per tal de seguir engegant la nostra motivació , demà a la tarda veurem tots junts aquest video , un reportatge del 30 minuts, molt interessant sobre els festivals del cinema, però per si algú vol anar fent boca o vol veure'l amb la família aqui el teniu...COMENÇA L'ESPECTACLE!!!!

4 comentaris:

Paula Merino ha dit...

Hola meduses!!!!
A mi em va agradar molt el video de 30 minuts i avui com hem anat al museu del cinema a mi m'ha agradat molt i he aprés moltes coses,i a vosaltres també us ha agradat i heu aprés molt?

Paula Merino

a ha dit...

Si Paula, a mi també m´ha agradat molt i m´ho he passat molt bé, m´ha sorprés que tardessin 3 hores`per fer una foto i també aquell``fusil´´ que grabava.
Fins demà meduses!

Aleix N.

ANNA ha dit...

Hola amics meus!
a mi m'agrada molt el documental de 30 minuts.M'ha sorpres que es tornessin tan boixos per fer una foto a una actriu o actor, també em va sorpendre que per una nit en un hotel de 5 estrelles s'hagi de pagar mogollón d'euros. M'agradat quan van entregar l'os d'or. Segur que aquest projecte ens anirà tan bé com l'altre.
MOLTS PETONS
ANNA.

Chanda PC ha dit...

Hola Meduses!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a mi també em va agradar el video del 30 minuts.També em va sorprendre que fer una foto es tinguessin que posar una sobre l'altre. Fins dilluns......