dimarts, de febrer 09, 2010

Maria Coma - Mil Orelles by Lyona.

Hola nois i noies!!

Som l' Eric i la Carme, mama de l' Eric.

Penjem aquest vídeo amb motiu de l 'excursió que vàreu fer al Museu del Cinema.
L' Eric i jo som seguidors d' aquesta directora de vídeos que es diu Lyona i que ha fet tots els vídeos del grup de música Love of Lesbian.

Volem que us fixeu amb la fantàstica fusió de la música amb l' imatge, i també que us fixeu amb les mil formes de fer sons sonors.

Aquest és un homenatge a la Lyona, per la seva originalitat i per la seva forma de transmetre.

Esperem que us agradi.

Eric & Carme.

9 comentaris:

David-mestre ha dit...

Molt maco, el video, ÊRIC I MARE!!

A mi del mateix grup m'agrada molt aquest altre que us deixo a continuació... FIXEU-VOS EN COM ESTÀ MUNTAT EL VIDEO CLIP... ÉS GENIAL!! POT SER UNA BONA IDEA PER MUNTAR EL VOSTRE PROPI FORTPI-CLIP (=VIDEO CLIP DE FORT PIENC) AMB UNA UNA CANÇÓ QUE US AGRADI, NO? Seleccioneu TOT el que ve a continuació, fins al número 106... Ja em direu que us sembla!!

David-mestre

http://www.youtube.com/watch?v=GFzCRqNFDnI&feature=PlayList&p=7AB0F9DD8AE73EBE&playnext=1&playnext_from=PL&index=106

Kirha ha dit...

Jajajajaja, veig que tu també t' has enganxat a la febre de Love of Lesbian.

Aquest vídeo és xulíssim, conm no, realitzat també per la Lyona.

Estigueu al corrent que l' Eric és un expert d' aquest grup de música i ni que dir dels vídeos que li apassionen.

Per cert, voto per la idea del vídeo Fort- Clip.

Eric & Carme.

CHANDA ha dit...

Hola MARTA moltes felicitats i que tinguis un bon dia d'aniversari.


CHANDA P.C.

PAULA MERINO ha dit...

Hola Marta sé que et felicito una mica tard però més val tard que mai així donç moltes felicitats!!!!!

PAULA MERINO

PAULA MERINO ha dit...

Ah!!! Carme i eric és molt maco el video que eu penjat ila música m'ha agradat molt.

Paula M

marta rubio ha dit...

Gràcies Carme per fer-nos gaudir a tots d'un video tant bonic , la veritat és que ens ha donat moltes idees per seguir creant!!!
Marta Rubio

Paula Merino ha dit...

Hola Marta espero que et trobis bé per poger anar de colònies amb nosaltres.
Molts petons !!!!
Paula M

MARTA RUBIO ha dit...

Hola guapa!!! aqui estic recuperant-me de la panxa , amb una gastrointeritis que m'ha deixat feta un nyap, per estar al 100% per anar de colònies amb vosaltres, en tinc moltes ganes , tinc ganes de passar-m'ho super bé , amb una classe tant xula com la nostra.
UN PETONET MOLT GRAN I DIGUES A TOTES LES MEDUSES QUE US ESTIMO MOLT!!! I QUE ES PORTIN BÉ!!!

Maite - mestra, estrelles de mar ha dit...

Martaaaaaaa i meduses!!! Les fotos de colònies estan penjades, per veure-les heu d'entrar a l'àlbum picasa de l'escola!!! i sinó ja posarem un enllaç per aquí, no!? jejeje
Fins demà guapos!!