divendres, de maig 21, 2010

BARNAAFRIKA 2010

Hola meduses aquest cap de setmana es fa el BARNÀFRIKA al parc de l'Estació del Nord , l'any passat sé del cert que molts de vosaltres i vau anar, aquest any , demà al matí, jo seré en una de les paradetes amb l'ONG que vaig marxar a Mali per tal de fer el projecte d'escolarització de la zona rural de Garmi i amb la que aquest any també marxaré al mes d'agost per tal de supervisar les feines que s'estan fent i veure les evolucions de l'escola. Us animo a visitar-la !!!US HI ESPERO!!!!
MARTA
Us adjunto el programa per si us animeu!!! i també la web : http://www.barnaafrika.cat



FESTES DEL DIA D'ÀFRICA
BARNÀFRIKA 10
III Afrofestival de Catalunya
Poblat d'Estands - Parc de l'Estació del Nord
PROGRAMA D’ACTIVITATS
Divendres, 21 de Maig de 2010
16:00h Muntatge d'estands al Parc
Dissabte, 22 de Maig de 2010
11.00 Inici de les activitats
12: 00 Pregó. Acte de presentació i d’inauguració de Barnàfrika
12.30 Actuació musical del Duo Ge Ge
12.45 Contes i Cants Ioruba, a càrrec de Pedro Bentancourt, contacontes afrocubà.
Temps de gastronomia
16:00 Conferència a càrrec de l'ass. Intercanvi i Amam Espanya
16:45 Lorenzo Puntxa disc
17.15 Minut de silenci per Àfrica a ritme de djembe
17.30 Actuacions musicals

· Mario Maeso
· Atrel
· Guillermo i Grups
· Grup Reggae - Mel
· Alma Afrobeat

Nota: Entre actuació i actuació, Afrodisco.
Música africana moderna, amb animadors musicals africans.
La seqüència horària és estimativa. L'organització podrà variar
l'ordre de les actuacions.
Diumenge, 23 de maig de 2010
12:00h Homenatge a Michael Jackson
12:50h Contes i Cants Ioruba, a càrrec de Pedro Bentancourt, contacontes afrocubà.
14.35h Play Back imitació, a càrrec de Michael Habana
Temps de gastronomia
15.15 Actuacions musicals
Kunta
Bino Barros
Amedé i la seva Coreografia Grupal.
Barna West
17.25 Tallers Percurssió i Ball africà, a càrrec de Nalle Club
18:10 Lluita tradicional africana
19.00 Fama Streat Fituring, per Toni Osu
19.45 Teatre
20.30 Africans Vius
21.15 Los Seis Días (música pop)
21.45 Urbans Roots de Prince Osito
Nota: Entre actuació i actuació, Afrodisco.
Música africana moderna, amb animadors musicals africans.
La seqüència horària és estimativa. L'organització podrà variar
l'ordre de les actuacions.
Dilluns, 24 de Maig de 2010
(Museu Etnològic de Barcelona)
18.30 Homenatge a El Hadji Samba Sarr, cineasta senegalès per Laura Remei, escriptora.
18.45 Projecció del documental “Semillas que el mar arrastra”
19.40h Conferència sobre Àfrica, Drets Humans i Inmigració: a càrrec de José Luis Mvumba Mañana, advocat, i Hervé Ani Ogou, sociòleg, a proposta de l'Associació Fassuló.

14 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola meduses jo no vaig poder anar al BARÀFRIKA,pero jo crec que per lo que a explicat la Marta al comentari de adal i per les actibitats que hi havia crec que va ser molt xulo.
Molts petons Christian.

PAULA MERINO ha dit...

Hola meduses!!!
Jo tampoc no vaig poguer anar al BARNAAFRIKA.Crec que va ser molt xulo per totes les activitats que la Marta ha posat ,sobretot per a ella,(la Marta)que estava en una parada amb l'ONG.
L'any vinent m'agradaría anar-hi al BARNAAFRIKA.

Molts petonets a tots/es.
PAULA MERINO GÜELL

Unknown ha dit...

Hola meduses jo no he pogut anar a
BARNAAFRIKA però deu ser molt divertit.
Demà dia 30 aniré a veure una pel.licula al cine es diu Viatge a l'africa i si m'agrada us la recomano per vosaltres Meduses.
Petons Sintaiu.

ALEIX N ha dit...

Hola meduses,
Jo vaig anar a BARNÀFRIKA el dissabte a les 11, abans d´anar-me´n cap a Esterri, però tot just acababen de montar les parades i no vaig poder veure a la Marta ni cap actuació. L´any passat si que hi vaig anar, recordo que hi havia moltes paradetes i actuacions, vaig poder parlar amb la gent que hi participava i la informació em servir per respondre algunes preguntes sobre les escoles d´Africa pel projecte de l´any passat. M´ho vaig passar molt bé.
Fins demà meduses.
Àleix N.

PAULA MERINO ha dit...

Hola Isa se que no té res a veure amb el BARNAAFRIKA,però et vull donar moltes moltes gràcies per fer-nos el taller de les túniques em va agradar moltíssim,també et dono les gràcies perquè em vas utilitzar a mi com a model per fer la faldilla i m'ho vaig passar molt bé.
Gràcies I.S.A.(intel·ligent,simpatica i artista) je,je.

PAULA MERINO

CHRISTIAN ha dit...

Bon nit meduses a mi tambè em va agradar moltissím,tot i que vaig anar a fer l'examen d'angles em va donar temps d'acabar la tunica i jo crec que les tuniques de tots i totes van quedar molt xules.
La tunica que li vas fer a la Maite la profesora de 4t b va quedar molt xula.
Moltissímes gràcies Isa.
Bona nit Christian.

Anònim ha dit...

Jo no vaig poder anar al Barnaafrica
perque no tenia tempspero pot ser que el proxim any podre anar



ALVARO

PAULA MERINO ha dit...

Hola MARTA i SANDRA!!!!!!
Moltes gràcies per la pilota de basquet sou genials de veritat,MARTA i SANDRA us estimo molt a les dues heu tingut una idea fantàstica.
SANDRA balles molt bé el MICHEAL JACKSON (imitant a l'Aleix Payarols)je,je

Gràcies per venir SANDRA!!!!!

MOLTS PETONS PAULA MERINO

Christian ha dit...

Bona tarda Marta i Sandra jo me quedat molt i·lusionat quan la Sandra m'ha fet sortir davant de totom per donarme el fuet,a Sandra ets molt cachonda i que ho heu encertat,no hem podiu fer un regal millor a!!!! i per cert moltes gracies per vindre SANDRA ús estimo a les dues.
Molts petons Christian.

ALEIX N. ha dit...

Hola Marta i Sandra,
Moltissimes gracies per l´espelma, l´heu encertat, de debó que no m´ho esperava. Ben segur que cada vegada que l´encengui pensaré amb vosaltres. No us oblidaré mai.
MOLTS PETON!!!!
:) ;) Aleix N.

ALEIX N. ha dit...

Hola Marta i Sandra,
Moltissimes gracies per l´espelma, l´heu encertat, de debó que no m´ho esperava. Ben segur que cada vegada que l´encengui pensaré amb vosaltres. No us oblidaré mai.
MOLTS PETON!!!!
:) ;) Aleix N.

Sandra ha dit...

Hola guapos i guapes!!!moltes gràcies a vosaltres per ser tant genials...i per fer de la meva dona(la Marta) la personeta més feliç del món per haver tingut l'oportunitat de ser la vostra mestra durant aquests dos cursos!La veritat és que avui jo també em sento un a mica trista...perque s'acaba una etapa molt bonica per a la Marta, i per mi!ja que sempre m'heu fet sentir com un pinyonet més d'aquesta gran pinya que és la vostra classe!
Paula,va ser un plaer venir ahir,gràcies per la teva gran abraçada!Cristian, espero poder regalar-te més fuets!!tu si que ets un cachondo!!, Aleix..jo tampoc t'oblidaré mai!!

Continueu així meduses/salamandres!!sou tots unes personetes extraordinàries!!no canvieu mai!!

Us estimo molt...

Sandra.

paula merino ha dit...

Hola meduses!!!!
Em sento contenta perquè comencen les vacances i estic trista perquè l'any que bé ja no estaré amb tots vosaltres i us trobaré a faltar.
Marta gràcies per haver aconseguit fer-me tant feliç durant aquets 2 anys.
Us estimo a tots i totes,sobretot a tu Marta!!!!!!!!!!!!!!
Adèu a tots i totes !!!!
Bones Vacances
Paula Merino
:( :) :( :) : (

marta rubio ha dit...

Hola Paula , jo també us trobaré a faltar molt,i també em sento molt extranya, em sento trista, no volia que s'acabes aquest dos anys que no han estats fàcils en alguns moments però que ens han recompensat tant i tant, sou un grup molt especial,se'ns dubte per mi sereu el meu grup , el millor i irrepetible.I tu Paula has contribuit amb la teva serenitat i amb la teva gran personalitat, m'has fet plorar com una madalena amb els teus comentaris, bé de fet , tots heu posat comentarias que em demostren que sou excepcionals.
T'estimo molt i molt i sigui on sigui el curs que ve , sapigues que pots , bé podeu comptar amb mi sempre més al llarg de la vostra vida...
Bones Vacances
MARTA