dijous, de juny 24, 2010

MOLTES GRACIES MEDUSES

Només us volia dir que després de dos dies he pogut recuperar una mica la compostura jijiji!!! no ara fora bromes , tot el que va succeir el dimarts a la tarda per a mi va ser super especial i com va dir la mare d'en Guille vam tornar a demostrar la nostra sincronia i per això ens vam fem vídeos!!! El meu regal ha estat el més especial que mai m'han fet i una gran feinada per part de les famílies us volia agrair tota la vostra dedicació al llarg d'aquests dos anys i aquest final tant bonic , és un regal super especial i super pensat que em fa emocionar cada vegada que llegeixo, el dimarts a la tarda un cop vaig marxar em vaig llegir cada un dels comentaris que veu posar i la emoció va ser extrema , es meravellós tot el que dieu meduses/salamandres, el que més m'ha agradat és que tots , absolutament tots heu aprés al llarg d'aquest dos anys valors per a mi imprescindibles, el respecte, l'amor, l'estima ... és evident que els coneixements són importants però si van per lliure i no s'acompanyen d'un bon sentiment o d'un cor molt i molt gran no serveixen de res, heu apres tots a ser personetes i alguns més que altres heu fet una evolució excepcional, vosaltres ho sabeu perquè ho hem parlat a la classe, hem aprés que s'ha de ser transparent i no amagar-se darrera les aparences... Només vull tornar a dir-vos que us estimo molt a tots i que us desitjo unes molt bones vacances... Sapigueu que sigui on sigui el curs que ve em teniu pel que necessiteu sempre...
Heu vist que guapos que vam quedar el dilluns a la foto ... Aquesta imatge diu molt.... DIU FELICITAT COMPARTIDA I MOLTA MOLTA ESTIMACIÓ!!!

9 comentaris:

Is@Hz ha dit...

Intentaré decirte todo lo que la emoción del momento no me dejó expresar:
Ciertamente que coincidiéramos en el regalo recíproco dice mucho de la conexión que ha habido durante estos dos años entre nosotros.
Hemos querido realizar este proyecto en homenaje a las horas dedicadas a nuestros hijos y al cariño que hay volcado en ellos, cariño que va mucho más allá de tu profesionalidad, que es mucha, y que ellos han percibido desde el primer momento.
La verdad es que ha sido una trabajo realizado con mucha ilusión y unas cuantas horas de entrega que nos repartimos entre unas cuantas familias, lo que dice mucho en favor de vuestra labor en esta escuela tan especial, pues no ha sido tarea fácil. Pero nos hacía especial ilusión porque también era una manera diferente de expresar hasta qué punto las familias han llegado a integrarse en vuestro proceso educativo.
Las respuestas de los niños realmente son muy emocionantes y evidencian una vez más la importante tarea que has realizado en su desarrollo como personas.
Muchas gracias de nuevo, nosotros también te tendremos siempre en nuestro corazón.

marta rubio ha dit...

Gràcies Isa pel teu comentari , és evident que sou families super implicades i que creieu al 100% en el projecte d'escola i la seva manera de treballar.
Una abraçada molt i molt gran a tota la family!!!

PAULA MERINO ha dit...

Hola Marta!!!!!!!!!!
El regal que ens vas fer,(el CD )em va agradar molt.
Hem camviat molt durant aquests dos anys(físic i per dins)

Molts petons i bones vacances a tots!!!!

Paula Merino

Ainoa ha dit...

Hola Meduses Marta i Sandra.
El dimarts ens beu fer un regal magnific.
També crec que hem canviat molt tots,i m'ha agradat molt traballar aquets 2anys amb tota la classe,
tot hi que
alguns dies era imposible traballar,o alloro una mica.
Una altra cosa Marta ja heu fet les barreges?
Una abraçada molt forta
Ainoa

marta rubio ha dit...

Hola Ainoa el regal va ser compartit , tot tant vosaltres com jo vam plasmar aquest dos anys en imatges i es va notar que tots i totes hem aprés molt famílies, vosaltres i jo mateixa i com no també la Sandra que em va ajudar molt en la realització del video , la tria de les músiqueS etc. Com tu dius encara que hi haguessin dies dificils jo també us trobo a faltar.
Pel que fa a les barreges demà les penjarem a la web tranquil.laaaaaaaaaaa!!!!
Un petonet molt gran i gaudeix de totes les vacances que tens programades Marroc , cabo de gata... etc...

Ainoa ha dit...

Hola Marta ja estic trranquil.laaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
i no et preucupis que de ganes no hem falten!!!
Molts petonets a tu i a la Sandra.

Ainoa ha dit...

Hola Marta Sandra i (meduses)!!
a la web de l escola ja hi han les berreges de 5è,pero no hi han les mestres...
Una pregunta:
Quina totora tocara a 5è
A,5è B,5è C?
Molts petons!!!!!!!!!!!!!!!

marta rubio ha dit...

Hola Ainoa això encara no se sap fins al setembre, falten mestres per incorporar-se i un cop s'hagin incorporat s'acabarà de fer la distribució. Però tu tranquil.la que de ben segur que estaràs contenta!!!
Un petonet!!!

christian ha dit...

Bon dia Marta,el regal que vas fer hem va agradar moltissim,com tenia tantes ganes de vindre al poble no hem vaig enrrecordar de portarlo pero els hi explicat i m'an dit que estava molt xulo.
Molts etons a les dues i bones vacances a tots.
Christian